Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av sommartjugohundraelva - 3 augusti 2011 22:25

Här ska vi bo fram tills det är dags att åka till Miami Airport

Känns som om vi bor i djungeln

Stället är en liten oas mitt i stan inte långt ifrån stranden, lite hippiekänsla över det hela

Dörrnyckeln beskriver känslan här;)


Nu dags för ett dopp i poolen!   

Av sommartjugohundraelva - 3 augusti 2011 22:13

Vad passar bättre än att stanna till vid ett "mall" när vädret är dåligt!?!

Ja Jörgen skulle nog kunna komma på flera saker som är bättre;) han såg riktigt uttråkad ut idag när jag drog runt honom...

Men några påsar fick jag med mig hem iallafall 

   

Av sommartjugohundraelva - 3 augusti 2011 22:08

Vädret va inte riktigt på vår sida idag, men är ju okej att det regnar när man åker bil. Vi såg flera olyckor längs med vägen, en riktigt otäck som hände precis framför oss:(

Inte alltid soligt in Sunny Florida...

Delray Beach visade upp sin vackraste sida när vi kom;)   

Av sommartjugohundraelva - 3 augusti 2011 17:12

Båtresan va verkligen öken, förstår inte de som tycker att dessa kryssningar är roliga. Känns mest som ett onödigt ont för att ta sig från en plats till en annan. De som bara åker över dagen förstår jag inte alls... Gå iland och spendera tre timar på Bahamas, nej tack.

Vi kom fram till vårt hotell halv ett inatt, checkade in och somnade ganska så snabbt.

Nu har vi ätit frukost och badat lite i poolen. Nu ska vi snart checka ut och bege oss till Delray Beach, där vi ska bo vår sista tid av semestern.


Har man tråkigt på båtresan så fixar man sin egen bio;)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards