Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av sommartjugohundraelva - 7 augusti 2011 22:08

På allmän begäran så kommer här en liten sneak peek av vad jag har handlat till mig och Liam under resan.


Liam hade köpt en sak till mig:

 

"Den här mamma har man står innanför dörren så man blir glad när man kommer hem och när man får gäster så kan man ju ställa den utanför dörren så dom vet att dom är välkomna!"  

Av sommartjugohundraelva - 7 augusti 2011 19:53

Till och med colaburkarna gick i Crane´s anda!

 

Av sommartjugohundraelva - 7 augusti 2011 19:21

Får nästan lite höstkänsla, vi har tänt ljus, plockat fram filten och sitter nu och myser med ost och kex. Som sagt jag har en finsmakare till son;)

Citat Liam: "Mamma den här gula osten va verkligen fantastiskt god!"  "Sen kan du ju också prova lite cambozola och den gula på samma kex då blir det helt underbart!"

Av sommartjugohundraelva - 7 augusti 2011 16:53

Å vad härligt det känns att komma hem till gråa, regniga, blåsiga, kyliga Sverige... eller kanske inte...


Resan hem gick bra, vi blev lite svettiga bara under första flygningen. Den blev nämligen ganska så försenad och vi såg framför oss att vi skulle missa anslutningsflyget från New York. Jag pratade med flygvärdinnorna och frågade hur gaten som vi skulle komma in på låg i förhållandevis till nästa och om de trodde att vi skulle hinna. Hon tittade sorgset på mig och sa: RUN!

Så när vi kom av bussen så började vi springa men sen visade det sig att vi inte behövde fortsätta med det för ännu en buss transporterade oss till terminalen vi skulle till. Men innan vi visste detta så hade man ju bara flygvärdinnans ord i huvudet. Sen när man väl satt på flyget så kunde man slappna av! Lite tråkigt bara att vi inte fick sitta tillsammans, 11 rader emellan:(


Vi kom hem runt tolvtiden och då åkte jag och hämtade Liam, så mysigt att äntligen träffa honom  

Jörgen åkte på eftermiddagen hem till Skåne, han behövde hjälpa sin mormor och morfar som är dåliga med lite saker. Förstår inte hur han orkar köra efter så många timmars resande plus jetlag på det, men måste man så måste man!


Liam och jag har varit och storhandlat och vi ska ha mys ikväll! Liam fick välja middag och det blev hummersoppa, killen har bra smak:)

Så nu ska vi fortsätta att kramas och mysa!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards