Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

I blåsväder...

Av sommartjugohundraelva - 8 augusti 2011 17:11

Liam ville ta ett kort på mig...

"Du får nog ta ett till, håret ligger ju lite konstigt på denna bild"

"Nej mamma det är fint, du ser liksom lite blåsig ut"

  Va ju tur att han inte sa att jag såg blåst ut iallafall;)

 
 
Sandra

Sandra

8 augusti 2011 20:21

hehe du är inte blåst... bara blond :)

http://denomsandra.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

9 augusti 2011 15:04

Åhå, jag gillar begreppet blåsig, jag ser ofta ut så på bild. Lite blåsig, låter gulligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sommartjugohundraelva - 20 augusti 2011 20:12


Slut, ja allt är slut nu känns det som... ledigheten, sommaren, värmen, sena kvällar, kvällsdopp m.m. Och så är det slutbloggat.   Men tack fina ni som har kikat in här och för alla kommentarer jag fått, superkul!   Kram från mig!   ve...

Av sommartjugohundraelva - 13 augusti 2011 15:41


Nu är det dags att bege sig hem till pappa och mamma. Pappa fyller 60 imorgon så ikväll är det kalas!   ...

Av sommartjugohundraelva - 13 augusti 2011 11:24


...hälsar att han trivs med sin nya frisyr och han träffas på Stureplan ikväll;)   ...

Av sommartjugohundraelva - 12 augusti 2011 16:30


Idag tog vi en promenad till Slottet. Vi åt lunch där och efter det så gick vi runt i parken.   ...

Av sommartjugohundraelva - 12 augusti 2011 14:45

Om man vill dekorera sina glas så tipsar Liam här hur man kan göra! (han hade tydligen lärt sig det när han sett på Bolibompa)   1. Gnid en citron längs med glasets kant   2. Doppa glaset i strösocker   3. Tada!   4. Njut a...

Ovido - Quiz & Flashcards