Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av sommartjugohundraelva - 2 augusti 2011 17:15

Idag åker vi tillbaka till Florida. Hade kunnat tänka mig att stanna här lite längre, dessvärre så börjar ju semestern snart lida mot sitt slut, snyft!

En tråkig båtfärd väntar... Om man tar sig hit någon mer gång så blir det nog med flyg.

Ska bli spännande att se vad som händer vid middagen ikväll på båten. När vi åkte hit och skulle äta frukost så kom vi in i restaurangen, en kypare kom emot oss och skulle visa oss vart vi skulle sitta. Det va säkert 200 platser och av dem så va ca 160 lediga, trots detta så placerar han oss vid ett fyramannabord där det redan sitter två människor... Jag frågar om vi kanske kan få ett eget bord men då tittar han bara lite surt på mig och går. Paret som redan sitter där ser inte heller helt bekväma ut, de pratar bara spanska så någon konversation kan det ju inte heller direkt bli.

Vi går och tar mat och jag spelar ovetandes och frågar en annan kypare om vi kan sätta oss vart vi vill, nja det verkar inte funka riktigt men vi får iallafall ett eget bord:)

 

Båten som tar oss "hem" till Florida igen.

Av sommartjugohundraelva - 2 augusti 2011 14:36

...efter min lille älskling!

Hur bra jag än har det så är det klart att jag saknar Liam  

Juni i Hovs Hallar, Skåne 

Av sommartjugohundraelva - 2 augusti 2011 03:59


Den lokala kiosken


 

Romen är de inte rädda för att slösa på här, starka drinkar!

Kvällssol 

Av sommartjugohundraelva - 2 augusti 2011 03:50

När jag är själv så tycker jag allt att jag fått lite färg, sen när jag ställer mig bredvid Jörgen så ser jag ut som spöket Laban... Tänk vad orättvist det kan vara:(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards