Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Fort Lauderdale, igen

Av sommartjugohundraelva - 3 augusti 2011 17:12

Båtresan va verkligen öken, förstår inte de som tycker att dessa kryssningar är roliga. Känns mest som ett onödigt ont för att ta sig från en plats till en annan. De som bara åker över dagen förstår jag inte alls... Gå iland och spendera tre timar på Bahamas, nej tack.

Vi kom fram till vårt hotell halv ett inatt, checkade in och somnade ganska så snabbt.

Nu har vi ätit frukost och badat lite i poolen. Nu ska vi snart checka ut och bege oss till Delray Beach, där vi ska bo vår sista tid av semestern.


Har man tråkigt på båtresan så fixar man sin egen bio;)


 
 
Ingen bild

Helen

3 augusti 2011 18:50

Hej!!! Nu har jag kopplat upp mig o läst om hur ni har det. Härligt att se att ni har det fantastiskt! Saknar dig här hemma! Kram Helen
Ps. Mitt favoritinlägg är definitivt den där om att ni är noga med att passa in när ni går ut - rosa it is :)

 
Ingen bild

Elin

3 augusti 2011 19:49

vilken underbar resa ni gör :-) så kul att få följa er så blir längtet inte lika jobbigt, för oj vad vi saknar dig. Lill fisen börjar bli så "stor" han pratar och skrattar åt och med allt :-) puss på er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sommartjugohundraelva - 20 augusti 2011 20:12


Slut, ja allt är slut nu känns det som... ledigheten, sommaren, värmen, sena kvällar, kvällsdopp m.m. Och så är det slutbloggat.   Men tack fina ni som har kikat in här och för alla kommentarer jag fått, superkul!   Kram från mig!   ve...

Av sommartjugohundraelva - 13 augusti 2011 15:41


Nu är det dags att bege sig hem till pappa och mamma. Pappa fyller 60 imorgon så ikväll är det kalas!   ...

Av sommartjugohundraelva - 13 augusti 2011 11:24


...hälsar att han trivs med sin nya frisyr och han träffas på Stureplan ikväll;)   ...

Av sommartjugohundraelva - 12 augusti 2011 16:30


Idag tog vi en promenad till Slottet. Vi åt lunch där och efter det så gick vi runt i parken.   ...

Av sommartjugohundraelva - 12 augusti 2011 14:45

Om man vill dekorera sina glas så tipsar Liam här hur man kan göra! (han hade tydligen lärt sig det när han sett på Bolibompa)   1. Gnid en citron längs med glasets kant   2. Doppa glaset i strösocker   3. Tada!   4. Njut a...

Ovido - Quiz & Flashcards