Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Lite av inköpen...

Av sommartjugohundraelva - 7 augusti 2011 22:08

På allmän begäran så kommer här en liten sneak peek av vad jag har handlat till mig och Liam under resan.


Liam hade köpt en sak till mig:

 

"Den här mamma har man står innanför dörren så man blir glad när man kommer hem och när man får gäster så kan man ju ställa den utanför dörren så dom vet att dom är välkomna!"  

 
 
Ingen bild

Anne Lene

8 augusti 2011 10:10

Hej Sofie!

Välkommen hem :)
Ser ut som ni haft en fantastisk resa och att du köpt mycket fint :)

Jättegullig present du fik av Liam, tur den inte var äkta ;)

Kramar AL

 
Ingen bild

Ninni o Göran

8 augusti 2011 10:38

Vad gulligt av Liam. Bra med en vakthund innanför dörren.Snygga kläder, får det rum i garderoben?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sommartjugohundraelva - 20 augusti 2011 20:12


Slut, ja allt är slut nu känns det som... ledigheten, sommaren, värmen, sena kvällar, kvällsdopp m.m. Och så är det slutbloggat.   Men tack fina ni som har kikat in här och för alla kommentarer jag fått, superkul!   Kram från mig!   ve...

Av sommartjugohundraelva - 13 augusti 2011 15:41


Nu är det dags att bege sig hem till pappa och mamma. Pappa fyller 60 imorgon så ikväll är det kalas!   ...

Av sommartjugohundraelva - 13 augusti 2011 11:24


...hälsar att han trivs med sin nya frisyr och han träffas på Stureplan ikväll;)   ...

Av sommartjugohundraelva - 12 augusti 2011 16:30


Idag tog vi en promenad till Slottet. Vi åt lunch där och efter det så gick vi runt i parken.   ...

Av sommartjugohundraelva - 12 augusti 2011 14:45

Om man vill dekorera sina glas så tipsar Liam här hur man kan göra! (han hade tydligen lärt sig det när han sett på Bolibompa)   1. Gnid en citron längs med glasets kant   2. Doppa glaset i strösocker   3. Tada!   4. Njut a...

Ovido - Quiz & Flashcards