Alla inlägg under juli 2011

Av sommartjugohundraelva - 3 juli 2011 19:44

Trist väder idag:(

För många år sedan så började jag att kolla på serien LOST, men typ efter halva så glömde jag av den... Men nu har jag de sista 2 säsongerna här hemma så jag har haft LOST-maraton idag. Passande när solen lyser med sin frånvaro!


Sen har jag även gosat lite med Stellan. Träffade Elin, Tom och lille Stellan en snabbis. Han är för go! Hans mamma å pappa med förstås;)

Av sommartjugohundraelva - 2 juli 2011 17:10

Varje sommar så  läser jag massor. Så det va dags att inhandla sommarens första böcker. Märkte igår att jag inte hade nåt att läsa... Men nu så!


  

Har precis börjat läsa Viveca Stens bok. De andra två hon skrivit "I de lugnaste vatten" och "I den innersta kretsen" kan jag verkligen rekommendera. Kriminalromaner från Sandhamn:)

Av sommartjugohundraelva - 2 juli 2011 14:18

Det är 32 grader varmt, vad passar då bättre än en sommarlunch!


 

Av sommartjugohundraelva - 1 juli 2011 16:10

Idag om tre veckor sitter vi på planet till USA!

Det ska bli otroligt härligt, jag längtar så:)


   

Av sommartjugohundraelva - 1 juli 2011 14:57

 

Jo jag har varit så duktig;) Bilen behövde sig en omgång efter Skånevistelsen. Hela bilen va full med sand från våra badturer. Men nu är den tvättad och dammsugen!


  Liam tycker inte att det låter så trevligt inne i biltvätten;)

Av sommartjugohundraelva - 1 juli 2011 14:25

Efter lunch åkte vi till Brostugan för att spela minigolf.

Vi visste inte hur det skulle gå... Liam har aldrig spelat och jag minns knappt när jag spelade sist... Men vi klarade oss bra, tyckte vi iallafall;) Men Liam la till efter matchen: Men mamma vi kan väl låtsas att det va jag som vann!


  Ser bra ut!

  Ja!! Efter bara 4 slag gick den i:)

  Första slaget gick strålande, värre va det sen med puttarna...

  

Hole in one? Tyvärr inte... Men några 2:or fick jag in!

Ovido - Quiz & Flashcards