Alla inlägg under juli 2011

Av sommartjugohundraelva - 6 juli 2011 22:43

Ikväll har jag träffat mina fina vänner Tora och Emma!

Vi har ätit lite plockmat och druckit vin, så härligt!

 

Bubbel, vi hann även med en flaska rosé och en flaska rött, mums;)  

         

De tre musketörerna...

Av sommartjugohundraelva - 5 juli 2011 21:17

Jag har umgåtts med Elin och Stellan sen jag kom hem från jobbet fram tills nu, så mysigt!!

Jag har gosat och luktat på lillkillen hela kvällen, bebisar doftar ju så gott!

Härligt med en helkväll med en av mina bästa kompisar, precis som förr men nu med en liten till som gör oss sällskap:) Älskar er!

 

Av sommartjugohundraelva - 5 juli 2011 16:28

Fick ett väldigt fint halsband av mina två kollegor som byter avdelning till hösten. Tack snälla Laila och Anne Lene!

Syns kanske inte så bra på bilden men hjärtat är rosa 

Av sommartjugohundraelva - 5 juli 2011 16:23

  Titta vad jag fick idag!

   Blomma och ett kort med fina ord. Ett tårfyllt farväl blev det nu på eftermiddagen då en förälder vars barn nu slutar kom förbi... Gillar inte avsked:( 

Av sommartjugohundraelva - 4 juli 2011 20:15

Som tack för detta läsår så överraskade jag mina kollegor med en sommarpresent idag. Ett kit som jag hoppas kommer förgylla semestern:) bla bodylotion, bok, ansiktsmask, å lite bubbel:)


 

Av sommartjugohundraelva - 4 juli 2011 19:25

Har haft det så trevligt med mina kollegor idag:)

Några av dom fångade jag på bild!


  

Jag fick en skyddsängel av fina Anneli, som hon så duktigt pysslat ihop. Hon inspirerade både pedagoger och barn att göra egna!  


  

Tora ritade av några av oss! Du har talang baby;)

Av sommartjugohundraelva - 4 juli 2011 19:23

...har jag gjort ett pass.

Helt otroligt hur mkt folk det var och hur lång tid det tog:(

Men nu så är det gjort! Ska bara hämtas nästa vecka, hoppas på att spendera färre timmar där då.

Av sommartjugohundraelva - 4 juli 2011 16:07

Ska göra mig ett nytt pass. Bara 87 personer före mig...

Ovido - Quiz & Flashcards